Контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ - Grost

Контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ

Контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ

konstect

Контекстна реклама в Google AdWords та Яндекс Директ

«Клієнт отримує ту рекламу, на яку заслуговує». Головним об’єктом, завдяки якому існує бізнес взагалі – це споживач та його потреби. Проте, дуже часто реклама, яку він отримує, зовсім не враховує його інтереси. З появою платформ «Google AdWords» та «Яндекс Директ» змінився і підхід до неї. Головний критерій контекстної реклами – зацікавлення споживача. Одна з її складових «пошукова мережа» – це відповідь на запити потенційного клієнта, коли він вводить ключові слова, наприклад «купити обігрівач», і вона видає йому перелік потрібних сайтів, що продають такі товари. «Медійна мережа» –  орієнтується на вашу цільову аудиторію. Коли потенційний клієнт, знаходиться на сайтах партнерах компанії Google або Яндекс,  висвічується динамічний банер по якому він перейде на сайт. Функція «ремаркетингу» або «ретаргетингу» (Яндекс) допоможе повернути клієнта, що не визначився з вибором. Розробка даної реклами займає всього 48 годин і вже з перших хвилин запуску сайт опиняєтесь в топових позиціях в «пошуковій мережі». Плюс, Ви платите лише за переходи по оголошенню а не за його показ.

З нами ви отримаєте

1. Місяць безкоштовної підтримки рекламної кампанії.
2. Компанія Grost офіційний партнер Google і з нами ви отримаєте бонус до 2000 грн на бюджет
3. Щотижневі звіти по Вашій рекламній кампанії.
4. З нами Ви завжди отримаєте доступ до рекламної кампанії і зможете контролювати витрати.
5. Підтримка з другого місяця складає всього лиш 10% від потраченого місячного бюджету на рекламу в Google. Це дуже зручно для Вас, не має фіксованих тисяч гривень за підтримку як беруть інші компанії.
6. Безкоштовні консультації щодо покращення роботи Вашої Рекламної Кампанії.

Консультація
© Developed by Grost inc.